سوالات متداول
ثبت نام و پنل کاربری
1. چگونه در وب سایت یامیکا ثبت نام کنم؟
پاسخ : از منوی سمت چپ در بالای همین صفحه بر روی حساب کاربری و سپس بر روی ثبت نام کلیک کرده و اطلاعات نام و نام خانوادگی شماره همراه و رمز عبور را وارد و سپس بر روی ثبت نام در سایت کلیک کنید (توجه داشته باشید شماره همراه به درستی وارد شود چون کد تایید برای شما SMS و در مرحله بعد باید وارد نمایید.)
2. چگونه می توانم اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟
پاسخ : با رفتن به قسمت پروفایل سپس بر روی اطلاعات شخصی به راحتی میتوانید اطلاعات خود را ویرایش نمایید.
3. آیا بعد از ثبت نام میتوانم شماره همراه خود را ویرایش کنم؟
پاسخ : خیر امکان تغییر شماره همراه توسط شما وجود ندارد در این صورت از طریق پشتیبانی سایت اقدام فرمایید.
4. در صورت فراموش کردن رمز عبور چکار کنم؟
پاسخ : با مراجعه به قسمت ورود به سایت بر روی گزینه فراموشی رمز عبور و وارد کردن شماره همراه و طی کردن مراحل کد تاییدیه برای شما SMS می شود.
ثبت سفارش و پرداخت آنلاین
1. چطور مطمئن باشم پس از ثبت سفارش، کالا به دست من می رسد؟
پاسخ: علاوه بر تجربه و سابقه ی فروشگاه یامیکا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال رسمیت و اعتبار میبخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
2. چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت و پرداخت کنم؟
پاسخ : ابتدا باید وارد حساب کاربری شوید (در صورتی که ثبت نام کرده باشید) در غیر اینصورت مرحله ثبت نام را تکمیل نمایید.سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و با نهایی کردن بقیه مراحل و وارد کردن آدرس دقیق و اطلاعات خواسته شده و سپس به درگاه بانکی متصل می شوید با پرداخت آنلاین سفارش شما ثبت نهایی می شود و مراحل پیگیری از قسمت پنل کاربری سفارشات من قابل رهگیری می باشد.
3. آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟
پاسخ : خیر بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
4. آیا ممکن است کالایی که سفارش می دهم موجود نباشد؟
پاسخ : تمامی محصولاتی که روی وبسایت یامیکا قرار دارند و امکان اضافه شدن به سبد خرید را دارند، موجود می باشند.
5. آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.
6. آیا کارشناسان یامیکا به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان هستند؟
پاسخ : بله، تیم پشتیبانی یامیکا از طریق سیستم ارسال تیکت آماده پاسخگوی تماس مشتریان هستند.
نحوه ارسال سفارش مشتریان
1. سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟
پاسخ : ارسال به سراسر کشور از طریق پست پیشتاز می باشد.
2. پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا بسته به دستم برسد؟
پاسخ : بین 2 تا 3 روز کاری به دست شما میرسد.
در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در محل و یا ممانعت از دریافت کالا، کالای مورد نظر تنها با درخواست رسمی و پرداخت هزینه ارسال مجدد توسط خریدار این امر امکان پذیر خواهد بود.
چنانچه کالای خریداری شده با محصولی که برای مشتری ارسال شده مغایرت داشته باشد در صورت هرگونه اشتباه از طرف فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری مشروط به اینکه محصول کاملا سالم و استفاده نشده باشد، محصول تعویض خواهد شد.
3.آیا پرداخت اینترنتی من در یامیکا امن است؟
پاسخ : بله فروشگاه یامیکا متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می گیرد کاملا امن و راحت است. برای اطمینان بیشتر لطفا" به نکات زیر دقت فرمایید: با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.